Dag 2 post sem.

Lite mer action idag mot igår.

Vaknade tidigt och skrev lite en minnesblogg. Åkte till provtagningen men höll på att inte bli insläppt. De har bytt från kölappar till bokning, men de hade inte så mycket att göra så jag fick komma in ändå. Jobbade en stund och åkte med hundarna till dagis till 11.00. Pratade med min kollega och vi åt lunch tillsammans. Eftermiddagen bjöd på två samtal och lite efterarbete. Kom hem efter sex och gick vovvenad, värmde rester i micron och satte mig att knyppla vid Tvn. Blev klar med fåret jag inte hann klart på kursen i somras. Ska gå ut med hundarna och sova sen. Maken på jobbet, han har varit ute och firat sin mamma som fyller idag.

(null)
Det blev inte bra med vit lantråd…

Minnet lever kvar

Sorgen lindras med åren

Det är bra så ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0