Tredje advent 🕯️🕯️🕯️

Vi vaknade båda två i ottan. Strax efter fem gav vi upp försöken att somna om och gick upp och åt frukost. Klockan nio hade vi röjt vardagsrummet och hunnit med en massa annat oxå. Det började kännas som eftermiddag.

Min bakgrundsbild på mobilen 🤣
 
På eftermiddagen kom son med kompis och sonson på en kort visit. Han skulle hämta upp en bil och kom förbi med ett nytt batteri till min bil. Nu kommer bilen nog rulla utan problem i åtta år till. Batteriet är inte bytt sen jag köpte den. Kändes som det var dax efter äventyret natten mot torsdag.
 
Rambo ville väldigt gärna smaka, men han fick städa upp i soffan istället 
 
Det blev en pömsig eftermiddag, men jag har kämpat. Det blir väl bra att vakna vid sex-tiden, men inte före fyra på morgnarna. Igår sommade jag typ halvåtta, ikväll tänkte jag inte lägga mig förrän tidigast nio 🕘 Wifi har gett upp men vi har fått igång Tvn via antennen. Tittar på "så mycket bättre" så länge vi orkar 🥱
 
Grå Gåsen i Burgsvik, Gotland, augusti 3021

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0