Helg v3

Jag stickar sockor,

stora och mindre och små

Så himla roligt 


Nej det blev ingen blogg igår, det blir så ibland. Jag satt i princip hela dagen och kvällen i min fåtölj. Ett par sockor till William blev klara och jag förfärdigade föreningstidningen. När klockan var midnatt gick vi och la oss 🕛 Det var skönt.

(null)

Idag har det varit lite annan fart på mig. Skafferiet blev städat, frysen genomgången, hundarna borstade och jag bakade bananbröd åt maken 🧹 

(null)
Bamse njöt så han nästan somnade 💤 

Mitt på dan gick maken och jag en skogspromenad med hundarna men eftermiddagen och kvällen tillbringades i fåtöljen med stickorna. Ännu ett par sockor till William blev klara samt en babysocka.

(null)

Fastnade vid Dodo Heroes som handlade om ett dog rescue i Afghanistan. Det spelades in 2018, undrar om det finns kvar nu 😥

Tänkte titta klart på Finding Bigfoot och gå ut med hundarna sen 👣🐾🐾



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0