Lördag i Lyan

Idag åkte vi upp till Lyan i dubbla syften. Sonen ringde häromdagen och undrade om vi ville komma upp på Williams treårsdag samt hjälpa till lite med renoveringen av vardagsrummet i Lyan. Det ville vi. 

(null)

(null)
Många pussar blev det

Det blev en mysig dag. William, min svärdotter och jag la pussel, maken och sonen fixade med en tapet i vardagsrummet som ska målas.

(null)

Vi hade med oss symaskinen så jag kunde fålla upp den sista gardinen som var försvunnen på juldagen.

(null)
Jag hade bra hjälp

Jag lagade en sen lunch på fisk. Framåt kvällen gick jag med hundarna upp till centrum medan maken tog bilen upp och handlade på Matdax. De hade många extraprisgrejer vi ville ha, som bananer och bacon.

Vad går upp mot ett

dopp i tunnan efter en

fin dag med barnbarn

Sen blir det…

🌎 Godnatt världen 🌍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0