Spring-onsdag

Fick frågan om "läget" när jag kom upp till lunchrummet idag. "Jag springer" blev svaret. Direkt när jag kom till jobbet satte jag igång med administration. Utbetalning, brev, telefonsamtal, budget och mail mm, halv tio andakt och mottagning. Större delen av mottagningen var lugn så jag hann fixa statistikrapportering och de problem som uppstått där, prata mer budget och flyktingfrågor. Sista halvtimmen hade jag två besök, men hann över till kyrkan och lunchmässan. Det blev dagens lugna stund och återhämtning ❤️

(null)

20 minuters lunch sen iväg på ett kort klientbesök. Innan jag hann iväg på hembesöket pratade jag kort med ett spontanbesök. 

(null)
Upptäckte ett ansikte i Lars Widenfalks Skulpturlandskap som påminner om Mats Jonassons ansikte jag köpte i Målerås 

(null)

Klockan fyra lämnade jag hembesöket, hämtade hundar och körde hem. Tog mailen och efterarbetet efter promenad och middag. Maken sover på jobbet och jag vilar med virkning och slötittande på tv 💤 

🍃🌺🍃 En bra dag kort och gott 🍃🌺🍃

(null)
Kvällsbesök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0