Bits and pieces

Jag hade chans att jaga idag oxå, eller att gå på gudstjänst i Hovsjö och delta i manifestationen mot våldet i Södertälje, men jag valde att vara hemma. Hemmets göromål är väldigt eftersatta och jag har högar och "att göra" lite överallt. Nu kommer jag dessutom att vara borta och upptagen tre helger framöver… Man kan inte vara överallt…

(null)

Först ut blev att göra äppelmos på de sista äpplena jag tänker tacka ja till i år. Nu har vi äppelmos då det räcker ett tag. 

(null)

Jag bakade bananbröd till maken vilket jag lovade redan förra helgen. Vi har några uppsättningar frysta bananer i frysen som kan behövas göras åt.

(null)

Sen fixade jag lite med Stadkanten. Den börjar ta form. 13 sidor i nuläget så jag satsar på 16, vilket är ett jämnt fyrtal.

(null)

Fortsatte med Lilla My-sockorna som ska vara klara till helgen. Plockade lite i köket och golven…

(null)

Vi värmde rester till middag innan jag åkte till knyppelkursen. Det var två borta idag, så sex deltagare och en kompis till en av deltagarna som satt och stickade 🧶 

(null)

Knappt en timme i badtunnan när jag kom hem. Nu Morden i Midsomer och fortsatt Lilla My-broderande…

🍏 Gonatt världen 🪡 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0