Jadebröllop

Vaknade vid halv åtta, sträckte på mina ömma leder och lyssnade till makens lugna andetag. Rambo tyckte jag störde så han makade på sig och krullade ihop sig på min innersida. Det passade bättre för då kunde jag ligga och stretcha värken ifred.

Efter frukost gav jag mig av till mina föräldrar. Idag firade de sitt jadebröllop, 63 år som gifta. För tre år sen, under pandemin, firade de diamantbröllop. 63 år är bra jobbat!

(null)

Jag mötte sonen och äldsta dottern strax före jag kom fram och precis när de åkte hem kom yngsta dottern, nästäldsta dottern och hennes två äldsta döttrar, men då hade pappa hunnit lägga sig och somna. 

(null)
(null)

Trots allt blev det en fin eftermiddag.

På vägen hem fastnade vi i långa köer. En lastbil med byggmaterial körde av vägen imorse och nu höll de på att bärga.

(null)

(null)

Åkte via jobbet och hämtade några papper.

Är skickad i säng. Huvudvärken ifrån helvetet 😈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0