❄️

Lugn söndag. Efter frukost la vi oss på sängen och pratade fram och tillbaka. Härlig kvalitetstid 💞 Jag beslöt att avboka kvällens knyppelkurs. Det blev varken möte i Knyppelpinnarna eller våfflor med födelsedags-dottern igår. Att själv gå på kurs funkar utmärkt för jag har inget ansvar och kan gå hem när jag vill, men att själv hålla kurs kändes för mycket. Min mormor kallade det tillstånd jag befinner mig i för att vara "klen", när man är på väg att återhämta sig men fortfarande har sjukdomskänsla. Det här är definitivt bland de segaste förkylningar jag nånsin haft 🤧

När maken gick ut med hundarna igen låg jag kvar på sängen och repeterade ytterligare två moduler av stresskolan samt började med modul fem, den näst sista. Denna bild blev talande ⤵️

(null)
Det finns vissa delar som är obefintliga i mitt liv medan andra tagit över 🤔

Maken köpte 40 bananer för 20 kr häromdagen 🍌 När jag ändå gjorde lax i ugn till middag vevade jag ihop ett bananbröd som maken kan ta med till jobbet imorgon. Finns inte en chans att vi kan sätta i oss 40 ekologiska bananer så en del ska jag skiva och frysa in 🍌

Segat vid Tvn ikväll. Orkar ff inte handarbeta men tror att en del av motståndet mot stickorna är ullgarnet 🧶 Jag tror att det retar igång hostan 🤧 

Nu har vovvsen och jag varit ute och halkat runt i mörkret. Maken och Rambo sover, så nu tänkte jag ta Bamse under armen och krypa ner jag med 🥱 

(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0