9 november

SĂ„ slog det mig 🔹  Om tre mĂ„nader fyller jag 60 Ă„r đŸ˜± HUR gick det till? Fast iochförsig, jag Ă€r inte dĂ€r Ă€n


Tog lite sovmorgon och jobbade hemifrĂ„n. PĂ„ vĂ€g till jobbet svĂ€ngde jag förbi veterinĂ€ren och bytte hundmaten jag köpte i fredags. Bamse Ă€r inte krĂ€sen, men fodret för Ă„ldrande hundar var jĂ€tteĂ€ckligt tyckte han. 

AvstĂ€mning om frivilliga till födelsedagsfesten om tvĂ„ veckor. Ser ut som om vi fĂ„tt till det. Sen genomgĂ„ng och genomförande av sorgegruppen jag hoppat in i. Det gick bra.

(null)
Avslutande andakten berör olika pĂ€rlor i frĂ€lsarkransen. Idag Nattens pĂ€rla ⚫

Efter avdukning och avstÀmning avslutade jag dagen med lite admin. Blandannat ett samtal kring en skÀnkt barnvagn.

(null)Ännu en ny fĂ€rg. Men ikvĂ€ll upptĂ€ckte jag att den vĂ€xlar lĂ„ngsamt hela tiden

Maken var hemma nÀr jag kom hem. Fixade tacorester till middag och lyckades hÄlla mig vaken sÄ jag sÄg slutet pÄ NCIS





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0