Lång tisdag

Var på jobbet strax före åtta imorse. Gick över till Nykvarnskyrkan där vi hade mässa klockan nio och därefter personalmöte.

(null)

Två avstämningsmöten, lunchbön …

(null)
En flämtande låga kvar efter tre timmars brinntid 🕯️ 

… och sen en sen lunch 🥪 

(null)
Grillmackor på Änglagott. Igen 🥪

Admin, fikarast, möte med chefen, telefonsamtal.

(null)
Vattentornet i Nykvarn 

Jag var sen till dagis så jag gick en promenad i Geneta innan jag åkte hem. Kändes skönt med lite andra vyer.

(null)
Man blir väldigt uttittad när man hämtar sent. Alla hundar är väl trötta och vill gå hem

Sparade två hamburgare häromsistens för jag hittade två hamburgerbröd i frysen. Det kom väl till pass att värma en burgare och ett bröd när jag kom hem så pass sent ikväll och maken blev kvar på jobbet 🍔 Diskade, tittade lite på tv, stickade på babytröjan, la den torkade  svampen i burkar till sonen som kommer ner och byter bil imorgon och vevade ihop en tonfiskröra så jag får med mig wraps till lunch imorgon. 

Stjärnhimlen var fantastisk när jag gick sistanaden strax efter tio 🕙 

(null)
Man anar Vintergatan 

(null)
Plejaderna snett ovanför grantoppen. Kan den starkaste stjärnan vara Saturnus? 🪐 

(null)
Karlavagnen 

Det blev en bra dag och en mysig fixarkväll 💞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0