Andra tisdan i juli

(null)
Min nya favvoäppelsort

Ett halvt år utan pappa.

Vaknade före väckarklockan och gjorde mig en lugn morgon. Hann tillochmed tanka före jobbet. 

(null)
Har fått en korg små kompisar på skrivbordet. Har ingen aning om varför men har mina aningar. Får kolla upp i höst 🍁 

Admin och två möten på fm, admin och ett besök på em, superhärlig middagsrast hos en kollega…

(null)
😋

… och till sist Musik i sommarkväll i Taxinge kyrka.

(null)

(null)
Gillar att göra små häften av mina andakter 

(null)
SE-quartett 🎷 Riktigt bra nordisk melodisk jazz👌

Landade hemma kvart i nio. Maken tog hundarna och jag förberedde morgondagen så långt det är möjligt. 

🍎 Godnatt världen 🎷




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0