”Gräddbakelse”

Hann, förutom morgonsysslorna, skriva två artiklar på förmiddagen. En om knypplingen vid Görväln och en om den finska mönsterdesignern Eeva-Liisa. Sen skyndade jag ut med hundarna igen och satte mig i bilen. Idag var det frissadax, min vartredjemånadochalltidpåenfredag-lyx. 

(null)
(null)
Före-bilden

(null)
Kyckling-bowl från Lulus. Grymt gott 🥙 

(null)
Vad ska detta bli?

(null)
Gräddbakelse❗️

(null)
Glasögonhållare

(null)
Fika-taim 

(null)
Snart så 😁

(null)

Som vanligt, en helhetsupplevelse från lunch och fika till min fyragångeromåret-makeover. Denna gång blev det blont och blått - Blue Mystique 💙

(null)

Lugn kväll vid Tvn, utan knyppeldyna 🙃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0