Fira 40 đŸ„ł

Hundarna var inte glada imorse nĂ€r maken slĂ€pade ut dem strax efter fem 🕔 Idag fick de Ă„ka med honom eftersom Ă€ldsta dottern och jag skulle hitta pĂ„ nĂ„t. Dottern fyllde 40 Ă„r igĂ„r och det firade vi idag. Hon firade lite igĂ„r och har firande att se fram emot senare i vĂ„r, men varför begrĂ€nsa fest till bara nĂ„gon enstaka dag? Nej, festa bör man sĂ„ mycket det gĂ„r!

Jag satt uppe lĂ€nge igĂ„r, sĂ„ jag passade pĂ„ att sova lĂ€nge oxĂ„, men halv tio satt jag och stickade pĂ„ jungfrustjĂ€rten sĂ„ stickorna nĂ€stan glödde đŸ§¶ Det hjĂ€lpte inte, jag blev inte klar. SĂ„ bra, tĂ€nkte jag, Ă€nnu en anledning att ses
 om det nu Ă€r anledningar som krĂ€vs för att ses 😏

Vi började vÄr dag i Sala. DÀr Ät vi lunch pÄ MÄns Ols UtvÀrdshus. Helt ok buffé och ett fantastiskt lÀge vid LÄngforsen.

(null)

(null)

(null)

(null)

Sala Silvergruva har inte öppnat för sĂ€songen, men vi Ă„kte dit Ă€ndĂ„ för att lĂ„ta oss frestas till ett nytt besök. Jag har varit dĂ€r en gĂ„ng och vill gĂ€rna Ă„ka dit igen.

(null)

(null)

(null)
Skitungen kallar sin mor pygmĂ© đŸ’© 

Vi for vidare till Anundshög, en otroligt mĂ€ktig fornlĂ€mning, inte minst för sin storlek.

(null)
Tvillingskeppet Àr unikt!

(null)

(null)
Tack för en hĂ€rlig dag ❀

(null)
SÄg en fantastiskt vacker rÀv pÄ hemvÀgen

KvĂ€llen blev lugn. Orkade inte med nĂ„gon middag, men stickade klar jungfrustjĂ€rten och fĂ€ste alla trĂ„dar đŸ§¶ 

Och idag blev Bamse hela 14 Ă„r 🍖 

(null)

🚙💹 Sov gott, vĂ€rlden đŸ§œđŸŒâ€â™€ïž




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0