Tisdag i Hovsjö

Iallafall en del av den. 

(null)
(null)
Är det redan morgon?

Efter Blåbärs-Lasses begravning för två veckor sen åkte jag upp och åt lunch med vaktis i Hovsjö. Då bestämde jag med henne att komma och hälsa på snart, man vet ju inte när det är försent nästa gång. 

(null)
Ljuset bär oss, Gud är nära i ett litet barn som ser oss 🎶 

Så efter morgonens möten åkte jag och köpte thai i Saltskog, åt lunch med bästa vaktis i Hovsjö och satte mig att vänta på Hantverksgruppen. Det blev ännu mysigare än jag trott. Härliga möten med gamla bekanta, och nya! Sydde ihop jungfrustjärten i bak med 30cm 🧜🏼‍♀️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
På begäran hade jag med mig temperaturfilten som jag började med när jag ff jobbade där 🌡️

(null)
Virkskola 🧶 Hur virkar man zigzagmönster? Nu kan tre damer i Hovsjö det ⚡️ 

Hämtade hundar och åkte hem. Middag på rester och guess what! Somnade i fåtöljen…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0