Kalas 🎂

SĂ„ superduperhĂ€rlig dag ❀ Kalas pĂ„ Söderskogens badplats för Thyra 12, Meija 8 och Edwin 5 Ă„r. LĂ€ngtar ihjĂ€l mig efter barn och barnbarn. Att fĂ„ trĂ€ffa dem pĂ„ detta corona-ok sĂ€tt Ă€r lĂ€kedom för kropp och sjĂ€l. Jag Ă€r sĂ„ rik!
 
Thyra 12 Ă„r den 2 maj
 
Meija 8 Ă„r den 27 maj i sina blinkande hjul-skor
 
 
 
Thyra fick ett presentkort att handla klĂ€der för, Meija ett par hjulskor som blinkar och Edwin en radiostyrd hjullastare och Lego. Tack mamma Linnea som fixade exakt det de önskade  sig ❀

Som bonus idag tillbringade jag en god stund i vattnet med yngsta barnbarnet, det enda (Ă€n sĂ„ lĂ€nge) jag Ă€r farmor till đŸ‘”đŸ»Â 
 

... och nĂ€r jag skulle Ă„ka hem körde jag Ă€ldsta barnbarnet till BĂ„lsta centrum för att köpa present för hon skulle pĂ„ övernattning hos en vĂ€n som fyllde Ă„r. SlĂ€ppte av henne hos honom och kĂ€nde mig sĂ„ glad att ha fĂ„tt nĂ€stan en timme extra med denna fantastiska unga kvinna 💖
 

Jag Àr rik. Ser sÄ fram emot dos 2 och ett mer normalt liv.
 
NĂ€r jag kom hem fixade maken grillen och jag fixade tillbehören - svampsĂ„s, friterad mozzarella, rivna morötter ...och sĂ„ hundarnas mat förstĂ„s. Till vĂ„r mat drack vi cavan jag fick av vĂ€ninnan förra lördagen đŸ„‚ Mumma đŸ„‚ Tack livet đŸ„‚
 
 
🌍 Godnatt vĂ€rlden 🌏

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0