75%dag på Stjärholm

Idag har vi jobbat med budget inför 2025. Svårt när man inte vet vad som går under vilket konto, men det löste sig tillslut.

(null)

Haft mycket tankar kring åldrande och uppdrag, men hoppas att energilösheten ger sig med tiden…

(null)

Hämtade hundar på hemvägen och gick en sväng med dem innan jag värmde på den halva båtpizzan jag inte orkade i måndags

Kvällen har ägnats åt föreningsarbete vid datorn: info inför nationaldagen samt ett embryo till föreningstidningen i Knyppelpinnarna och info kring helgkursen jag fått förtroendet att hålla för  Svenska Spetsar i sommar. OCH ett roligt samtal med en kompis jag inte hört av på flera år! Vi träffades när vi gick konfirmationsundervisning på Graninge Stiftsgård 1978. Jag tror det är tio år sen vi sågs i samband med att vi båda fyllde 50… Det är dax att få till en dejt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0